Veel gestelde vragen

Welkom op de support pagina, hier vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier.

U kunt u bestelling op afspraak afhalen in Utrecht. Stuurt u een bericht via de contactpagina dan bel of mail ik u terug voor het bevestigen van een afhaal afspraak.

Bent je overdag niet veel thuis en wilt je het pakket direct laten verzenden naar een DHL afhaalpunt, dat is mogelijk! Heb je voorkeur voor een afhaalpunt vermeld dan het gewenste afhaalpunt bij “bestelnotities”. Indien je bij het bestellen geen afhaalpunt opgeeft wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt verstuurd met de meest ruime openingstijden.
Let op:
– Bij het afhalen van het pakket kan om legitimatie worden gevraagd!
– Het pakket wordt bij het afhaalpunt maximaal 7 dagen bewaard
en wordt daarna teruggestuurd!
Het op tijd ophalen van het pakket is voor eigen risico. 

Klik hier voor veel gestelde vragen DHL. 

Bij DHL en PostNL worden pakketen 2 keer  aangeboden. Was u niet thuis of heeft u de bel niet gehoord?
Dan heeft de pakketbezorger het pakket bij de buren afgegeven of weer meegenomen. Op het briefje in de bus kunt u lezen wat bij u van toepassing is.

Let op:
– Bij het afhalen van het pakket kan om legitimatie worden gevraagd!
– Het pakket wordt bij het afhaalpunt maximaal 7 dagen bewaarden wordt daarna teruggestuurd!
Het op tijd ophalen van het pakket is voor eigen risico, een retourzending zijn kosten aan verbonden. 

Klik hier voor veel gestelde vragen DHL. 

Is een artikel waar je naar zoekt niet op voorraad? Stuur een bericht via de contactpagina en ik laat je spoedig weten wanneer het product weer op voorraad is.

Mis je een supplement in de webshop? Of ken je een prettig huid- of haarverzorgingsproduct dat je kunt aanraden?
Laat het mij weten via de contact pagina!

Ik ben niet altijd in de gelegenheid om de telefoon direct op te nemen, daarom vraag ik mensen om bij voorkeur een bericht te sturen via de contactpagina. Berichten worden meestal dezelfde dag nog beantwoord.

Klik hier om de algemene voorwaarden te downloaden in PDF formaat.

Klik hier voor alle informatie met betrekking tot ons verzendbeleid.

Voeding & Supplementen is een initiatief van:
Mijn Zorgbureau B.V.
K.v.k. 50477358 te Utrecht

Bankrekening: NL97RABO0128848065
BTW Nr. NL822762043B01